Короткий опис
Курс програмування простих ігор у візуальному середовищі Scratch. Передбачається детальна робота з базовими структурами алгоритмів, які є платформою програмування вцілому, незалежно від вибору мови. Завдяки цьому середовищу діти зможуть створювати власні анімовані та інтерактивні історії, ігри та моделі.
Мова викладання
Українська
Вік слухачів
8+ років
Необхідні знання для початку навчання
Володіння персональним комп’ютером. Знання базових структур алгоритмів та блоків Scratch, що їх відображають.
Знання після навчання
Розуміння процесу алгоритмізації, використання базових структур алгоритмів та їх поєднання при створенні різноманітних ігор, розвиток творчого мислення. Навички програмування в середовищі Scratch використовуються для початкового знайомства з мовою програмування Python або інших мов.
Додаткові матеріали
Бажано мати свій ноутбук. В разі відсутності - ми надамо ноутбук на заняттях.
Тривалість
12 занять
Час та дні занять
Щоп’ятниці з 15-00 до 17-00 та щонеділі з 9-00 до 11-00
Початок занять
17 листопада
Кількість учнів в групі
до 15
Адреса БроБотс
вул. Київська, 265/2, корпус Мокко (біля Мандаринки), ж/к Шоколад, Бровари.
телефон 063 843 53 39, 050 351 38 72
Cхема проїзду
Інформація про викладача
Дуга Ірина – вчитель інформатики та інформаційних технологій. У 2002р. закінчила ХДПУ за спеціальністю «ПМСО. Математика. Інформатика.» 2015р. - курси академії Cisco IT- інструктор.
Вартість навчання
75 грн за заняття
Якщо вам потрібна фінансова підтримка в навчанні, скористайтесь нашою програмою надання грантів на навчання.
Програма курсу
1. Паралельне виконання скриптів. Повторення базових структур алгоритмів. Поєднання різних структур алгоритмів у програмі. Проект «Dino».
2. Повторення поняття змінної в Scratch. Типи змінних. Створення проекту з використанням змінної. Гра «Виживання під водою». Вчимося знімати відео- проекту.
3. Логічні операції та їх значення (true, false). Введення понять: оператори, операнди. Проста умова. Створення програми з використанням простої умови. Гра «Вікторина».
4. Складена умова. Створення програми з використанням складеної умови. Використання генератора випадкових чисел. Проект «Лабіринт»
5. Етапи розробки ігрових проектів від ідеї до тестування. Способи реалізації творчих проектів.
6. Створення програми імітації роботи графічного редактора.
7. Створення гри «Хрестики - нулики». Розбиття програми на частини.
8. Створення творчого проекту-гри з додаванням звуків та реплік.
9. Створення гри з використання клонів в Scratch.
10. Гра «Танчики». Зміна костюмів. Розробка стратегії гри.
11. Створення власної міні-гри в середовищі Scratch .
12. Створення власної міні-гри в середовищі Scratch